jde hlavně o to jak jsou ty hry předražené a ta jednotná cena je taky pěkný hnus, pak se na to lidi prostě vykašlou no.
Odpovědět0 0
Možno je to len starším CPU Intel i7 2600K. Chcelo by to ešte raz pretestovať s použitím nového CPU.
Odpovědět2 6
Jako že by třeba u Lords of the fallen nebylo 54 (s Denuvem) a 70 (bez), ale bylo by 65 (s) a 80 (bez) ???
Tady jde spíš o % pokles, ano u silnějšího CPU to nebude takový rozdíl, ale pořád to neřeší problém Denuva - jde o princip. Vývojáři ladí hru, aby jela co nejrychleji (aspoň ti slušní) a pak jim Denuvo skrouhne FPS o 20% pro nic za nic, to je ta pointa.
Odpovědět3 0
Podle me to Sareth mysli tak, za na novejsich cpu ten procentualni pokles nebude takovy. Muze byt treba jen procento ci dve, protoze Denovu muze lepe vyuzivat cpu (napr. novejsi instrukce apod.) nez u takto starych prociku.
DRM tohoto typu budou vzdycky zrat nejaky vykon, otazkou je jen kolik. A treba i u toho prvniho clanku (na ktery je v tomto odkaz) je videt ze taky zalezi na hre...resp. spise na verzi Denovu, jeji implementaci a optimalizaci ve hry, protoze ty rozdily jsou ruzne a je tam i hra kde neni rozdil defacto zadny (tedy otazka je jestli takova hra Denovu opravdu ma a nebo jestli je tam jen "placebo" nebo jak to nazvat).
Denovu jede na nejakem principu sifrovani ne? To na starsich cpu muze mit vetsi zatez.
Idealni testy by asi mely byt s nekolika generacemi cpu na stejnem taktu, aby clovek mohl videt jestli Denovu zatezuje vsechny generace stejne nebo tam jsou nejake zmeny. Vykon na takt se da uz prepocitat.
Odpovědět0 0